bara umgås med fina människor

Hade en fin dag förra veckan med träning och lunch med finaste M. I lördags var det middag och fest hos bästa Olivia, så fint hade hon gjort allt. och vilket hem dom hade, wow säger jag bara. Lördagkvällen var himla trevlig. Igår åt jag brunch tillsammans med syster H och hennes bästa vän J. Idag har jag och fästmannen varit i göteborg, äntligen fixat mitt finska pass och ätit god lunch. Passade även på att åka hem till gamla vännen S och hennes fästman. S väntar en liten pojke som kommer i juli, så fin mage hade hon. Livet vore så mycket sämre om man inte hade fina människor att dela livet med. Speciellt tacksam är jag för att jag har M och J, ni är underbara bara så att ni vet! Nu ska jag vara lite social mot min svärmor. puss på er!


Kommentarer
Postat av: M

Och jag är glad att jag har dig hjärtat<3 du betyder mycket för mig!<3

2012-04-18 @ 01:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0