Livet är allt bra underbart ändå

Mamma berätta precis för mig att hon ber för mig flera gånger om dagen att det ska gå bra på jobbet. Jag tror Gud har hjälpt mig mycket i att komma in i jobbet men framförallt får han mig alltid på gott humör innan jobbet speciellt om jag ber innan eller lyssnar på lovsång , då blir jag på gott humör! :D Gud hjälper mig helt enkelt att vara positiv :)

En annan sak som jag vill tacka Gud för är att min "storebror" Henrik & Linda funnit varandra. och att lilla mini ska komma snart :D Hon beräknas komma om 10 dagar exakt och då blir jag "faster" hihi. Var på deras baby shower igår. Det var hur mysigt som helst och ROLIGT! har inte skrattat så mycket på länge :) Jag önskar linda & henke all lycka och välsignelse! Dom kommer bli superbra föräldrar och jag hoppas att lilla mini kommer säkert till världen :)


Kommentarer
Postat av: katja

<3

2012-04-14 @ 13:20:45
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0