i ett varmare land

Hej ni sota som laser min blogg! Kom fram till Ulcinj i Montegro vid 12 tiden igar natt och satt uppe nagra timmar, at mat och umgicks med omers slaktingar. Har haft fullt upp idag med massa vanner och slaktingar som varit och halsat pa. Har ocksa varit med smatjejerna och alisa pa promenad i ulcinj, atit glass och blev saklart bortbjudna till nagon nar vi var ute och gick. Drack lite kaffe och saft och gick sen vidare. forresten fattar jag inte hur man skriver smilegubbar pa det har tangent bordet sa ni vet haha. Det enda negativa just nu ar att varat bagage blev forsenat..sa fick aldrig med dom igar. omer och farbror dino ar och hamtar dom i huvudstaden podgorica just nu. sa om nagra timmar kan jag antligen byta klader.. det ar varmt och skont har, typ lagom varmt for att ha svart langklanning..har ju saklart inte kunnat bada idag for vi inte haft badklader, men det blir sakert imorgon. Ikvall ska vi nog ut och kolla lite i butiker och sant. puuss

Kommentarer
Postat av: katja

glöm inte att lägga ut bilder ibland också!!!

2012-05-06 @ 17:54:47
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/
Postat av: Maral

Låter underbart!!<3

2012-05-06 @ 17:59:57
Postat av: Sara

Så mys! :) Njut ordentligt! Denna semester förtjänar du! :D

2012-05-08 @ 13:07:17
Postat av: Heidi

Katja, jag tankte lagga ut nu. men vet inte vart man satter in sladden i datan haha. orkar inte fraga nu for det ar sent. men ska fixa det iman kanske :)



Sara, Tack sotnoos <3<3

2012-05-08 @ 23:34:57
URL: http://heidiemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0