bara för att jag har lust

 
Dagen började med att jag vaknade vid 9, gick upp och la mig i soffan igen haha och tittade på tv. Vid halv 12 kom syster. Vi köpte pizza och kollade på "vänner". Mysigt! INTE ofta jag hinner bara titta på tv och ta det lungt. Behövde det verkligen just idag! Blev på lite bättre humör än jag varit tidigare! 
 
Några timmar senare åkte vi ner till stan och jag följde Hanna till bussen. 
  
       Jag gick och köpte lite bullar inspirerat i rosa och gick och hälsade på Alisa och Adem :) (omers syster och pappa). Vi tittade på video från Omers och min förlovning. Tiden har gått så fort. Snart har vi redan varit förlovade i 2 år :)
 
Den här snyggingen var också hemma hos dem :) Så efter ett tag gick vi ut och Timon fick leka med sina vänner Charles och Smilla :) 
 
Thats was my sunday! Eller aa nu när jag kom började jag diska och sen städa kylskåpet. Så att det känns som att man har fått någonting nyttigt gjort idag! Nu ska jag sova, dröm sött vänner!  ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fina bilder:) Skönt att du kände att du fick lite avkoppling! Ha en skön vecka! Kram mamma

2012-10-08 @ 14:49:44
Postat av: katja

gött att du unnade dig! alltså den där halsduken är för snygg!!!!

2012-10-12 @ 19:13:49
URL: http://allthosedaystravelling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0