att säga hejdå är inte roligt

Bild tagen på landvetter flygplats igår.
 
Igår kl 21.30 lyfte planet där Tina och syster Katja satt med på. Deras spännande resa till Australien började. Med anledning av detta tänkte jag att jag ska börja vara mer aktiv på bloggen, så att de även kan följa mitt liv här hemma i Sverige :) Andra får självklart också läsa min blogg ;) Saknar Katja och Tina redan! Men tiden kommer gå fort och jag hoppas att jag kommer och hälsar på dem nån gång :)
 
Följ Katjas blogg!!

Kommentarer
Postat av: Maral

Det är inget hejdå, det är ett vi ses:)

2012-09-06 @ 02:37:19
Postat av: katja

jag ska följa dig!!!

2012-09-22 @ 11:34:09
URL: http://allthosedaystravelling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0