det heter inte snål

Nu har man betalat alla räkningar. Räkningar, nackdelen med att vara vuxen, ha jobb och bo själv.. Men ändå roligt att man kan föra in några tusenlappar på sparkontot. Från och med nu börjar mitt nya liv, den sparsamma Heidi. Omer och jag har mycket att spara till och vi måste börja nu! Men det ska nog gå vägen.
 
På onsdag åker O till Montenegro på bröllop och är borta en vecka. HUR ska jag klara detta. Im kidding. Ska nog klara det fint..eller? Tänkte jag ska peppa mig med att gå ner typ några kg innan han kommer hem (vet dock inte hur det skulle gå till, på en ynka vecka). Har som mål att gå ner ca 2 kg per månad fram till jul. Isåfall skulle jag kommer ner till min målvikt. 2 kg per månad är väl ett ganska rimligt mål? dock har det typ gått 2 veckor utan att hända nånting. Å andra sidan har jag varit förkyld och min träning har väl gått sådär. Jag ska åtminstonde försöka äta nyttigt när O är bortrest, det är ju alltid något :) Kanske jag har fått in en fin vana när han kommer hem (jag vet att det tar ca 2 v för att få in en vana, men ändå). Ne nu är jag faktist väldigt trött och tänkte lägga mig tidigt. Det är nog därför jag babblar så himla mycket här.
 
So long och Goodnight!
 

Kommentarer
Postat av: Katja

Good luck!!!!

Svar: tack syster <3
Heidi Emilia Sjöblom

2012-10-01 @ 13:41:47
URL: http://allthosedaystravelling.blogg.se
Postat av: Tina

Du har fasen ingen vikt att dra ner på! Ge dig! Men visst, träna och ät nyttigt för att kroppen ska må bra ;)

2012-10-02 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0