Ledig och förkyld

Det här är tredje av fjärde onsdagen i rad som jag är ledig. Rätt skönt att vara ledig mitt i veckan. Nu känner man att hösten är här. Det börjar bli kallare och jag är förkyld... Kommer inte ihåg när jag senast var förkyld men det var länge sen iallafall. Försöker att komma igång med träningen också. Simmade längder idag med mami i Sandareds badhus sen köpte vi bröd och wienerbröd från ett bageri och hade mysfrykost med papi som också är förkyld och hemma från jobbet. Imorgon blir det middag på Babbel, lite "going away dinner" för en arbetskamrat som åker som au pair till USA. Jag vill också åka iväg. Visst, har nyligen varit en vecka i alanya och en vecka i cypern. Men jag menar för en längre tid, inte bara en vecka.

Kommentarer
Postat av: Maral

Då tycker jag att du ska åka iväg! Läkare utan gränser? Jobba i Norge? Jobba i något annat land som ssk? Gå någon spännande kurs i ett varmare land? Vet att det finns ett svenskt rehabcentrum på typ grand canaria? Eller teneriffa kanske det var? You go for it! Finns massor du kan göra:):)

2012-09-12 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0